関西学院大学図書館

Public policy and marketing thought : proceedings from the ninth Paul D. Converse symposium

edited by Alan R. Andreasen, Seymour Sudman. -- American Marketing Association, c1976. <BY00207844>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.1:807 0094583176 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:807
資料ID 0094583176
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Public policy and marketing thought : proceedings from the ninth Paul D. Converse symposium / edited by Alan R. Andreasen, Seymour Sudman
出版事項 Chicago : American Marketing Association , c1976
形態 ix, 161 p. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 0877570736
注記 "The papers in this volume were presented at the ninth Paul D. Converse symposium held at the University of Illinois, May 16-17, 1975."
注記 Bibliography: p. 145-161
NCID BA18359146
本文言語 英語
著者標目 Andreasen, Alan R., 1934- <AU00060100>
著者標目 Sudman, Seymour <AU00065888>
分類標目 LCC:HF5415
分類標目 DC:381
件名標目等 Marketing -- Congresses
件名標目等 Marketing -- Social aspects -- Congresses
件名標目等 Diffusion of innovations -- Congresses