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Measuring the effect of advertising : a comprehensive approach

David R. Corkindale, Sherril H. Kennedy. -- Saxon House [etc.], 1975. -- (Saxon House studies). <BY00206813>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.3:273 0094176484 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.3:273
資料ID 0094176484
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Measuring the effect of advertising : a comprehensive approach / David R. Corkindale, Sherril H. Kennedy
出版事項 Farnborough, Hants : Saxon House [etc.] , 1975
形態 xvii, 242 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Saxon House studies <BY02002905>//a
注記 'This volume is complementary to ... "Managing the advertising process"' - Introduction
注記 Includes bibliographies and index
NCID BA18167203
本文言語 英語
著者標目 *Corkindale, David R. (Reay) <AU00241954>
著者標目 Kennedy, Sherril <AU00241955>
分類標目 LCC:HF5827
分類標目 DC18:659.1/11
件名標目等 Advertising. Effectiveness. Evaluation
件名標目等 Advertising -- Evaluation