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Marketing models : quantitative and behavioral

edited by Ralph L. Day. -- International textbook, 1964. -- (International's series in marketing). <BY00202563>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.1:206.2 0092856376 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:206.2
資料ID 0092856376
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing models : quantitative and behavioral / edited by Ralph L. Day
出版事項 Scranton : International textbook , 1964
形態 671 p. ; 24 cm
シリーズ名等 International's series in marketing <BY03042729>//a
注記 Includes bibliographies
NCID BA18130768
本文言語 英語
著者標目 *Day, Ralph L. <AU00213264> comp
著者標目 Parsons, Leonard J. <AU00078819> joint author
分類標目 LCC:HF5415
分類標目 DC:658.8/001/84
件名標目等 Marketing -- Mathematical models
件名標目等 Consumer behavior -- Mathematical models