関西学院大学図書館

Macro-marketing : new steps on the learning curve : proceedings of the Third Macro-Marketing Seminar, W. Alton Jones Conference Center, University of Rhode Island, Kingston, Rhode Island, August 13-16, 1978

edited by George Fisk and Robert W. Nason. -- Business Research Division, Graduate School of Business Administration, University of Colorado, c1979. <BY00212545>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.1:996 0095594024 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:996
資料ID 0095594024
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Macro-marketing : new steps on the learning curve : proceedings of the Third Macro-Marketing Seminar, W. Alton Jones Conference Center, University of Rhode Island, Kingston, Rhode Island, August 13-16, 1978 / edited by George Fisk and Robert W. Nason
出版事項 Boulder, Colo. : Business Research Division, Graduate School of Business Administration, University of Colorado , c1979
形態 xi, 421 p. : ill. ; 28 cm
注記 Includes bibliographies
NCID BA17290463
本文言語 英語
著者標目 *Macro-Marketing Seminar (3rd : 1978 : University of Rhode Island) <>
著者標目 Fisk, George, 1922- <AU00027925>
著者標目 Nason, Robert W. <AU00213475>
分類標目 LCC:HF5415
分類標目 DC19:658.8
件名標目等 Marketing
件名標目等 Marketing -- Management
件名標目等 Comparative marketing