関西学院大学図書館

Macro-marketing : distributive processes from a societal perspective, an elaboration of issues : the proceedings of the Macro-marketing Seminar, University of Colorado, Boulder, Colorado, August 14-17, 1977

edited by Phillip D. White and Charles C. Slater. -- : pbk. -- Business Research Division, Graduate School of Business Administration, University of Colorado, c1978. <BY00212544>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk 上ケ原館外書庫図書 380.1:996 0095594016 0件
No. 0001
巻号 : pbk
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:996
資料ID 0095594016
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Macro-marketing : distributive processes from a societal perspective, an elaboration of issues : the proceedings of the Macro-marketing Seminar, University of Colorado, Boulder, Colorado, August 14-17, 1977 / edited by Phillip D. White and Charles C. Slater
出版事項 Boulder, Colo. : Business Research Division, Graduate School of Business Administration, University of Colorado , c1978
形態 vii, 477 p. : ill. ; 28 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0894780425
注記 Includes bibliographies
NCID BA1729034X
本文言語 英語
著者標目 *Macro-marketing Seminar (1977 : University of Colorado, Boulder) <>
著者標目 White, Phillip D. <AU00213474>
著者標目 Slater, Charles C., 1939-1978 <>
著者標目 University of Colorado, Boulder. Business Research Division <AU00092877>
分類標目 LCC:HF5415.122
分類標目 DC19:381
件名標目等 Marketing -- Social aspects -- Congresses
件名標目等 Marketing -- Congresses