関西学院大学図書館

The European approach to U.S. markets : product and promotion adaptation by European multinational corporations

James J. Ward. -- Praeger, c1973. -- (Praeger special studies in international economics and development). <BY03814001>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:7274 7000094701 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:7274
資料ID 7000094701
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The European approach to U.S. markets : product and promotion adaptation by European multinational corporations / James J. Ward
出版事項 New York : Praeger , c1973
形態 xii, 114 p. ; 25 cm
シリーズ名等 Praeger special studies in international economics and development <BY02001935>//a
注記 Bibliography: p. 101-108
NCID BA14190804
本文言語 英語
著者標目 *Ward, James J. <>
分類標目 LCC:HD69.F6
分類標目 DC:658.8
件名標目等 Corporations, European -- United States
件名標目等 Marketing