関西学院大学図書館

Growth through competition, competition through growth : strategic management and the economy in Japan

Hiroyuki Odagiri. -- Clarendon Press. <BY00043466>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.22:1602 0000986109 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.22:1602
資料ID 0000986109
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Growth through competition, competition through growth : strategic management and the economy in Japan / Hiroyuki Odagiri
出版事項 Oxford : Clarendon Press
出版事項 New York ; Tokyo : Oxford University Press , 1992
形態 xiii, 364 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 0198286554
注記 Includes bibliographical references (p. [338]-354) and indexes
NCID BA13727479
本文言語 英語
著者標目 小田切, 宏之(1946-)||オダギリ, ヒロユキ <AU00103774>
分類標目 LCC:HD70.J3
分類標目 DC20:338.6/048/0952
分類標目 NDC7:335.2
分類標目 NDC7:336
件名標目等 Industrial management -- Japan
件名標目等 Competition -- Japan