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Review of marketing, 1978

edited by Gerald Zaltman and Thomas V. Bonoma ; Cosponsored by the American Marketing Association, the Marketing Science Institute, and the Graduate School of Business, University of Pittsburgh. -- University Microfilms International, c1978. <BY03799079>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.1:894r:64 0096821715 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:894r:64
資料ID 0096821715
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Review of marketing, 1978 / edited by Gerald Zaltman and Thomas V. Bonoma ; Cosponsored by the American Marketing Association, the Marketing Science Institute, and the Graduate School of Business, University of Pittsburgh
出版事項 Ann Arbor, Mich. : University Microfilms International , c1978
形態 viii, 514 p. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0877571082
注記 Includes bibliographical references
注記 Facsim. reprint of: [Chicago?] : American Marketing Association, c1978
NCID BA13428015
本文言語 英語
著者標目 Zaltman, Gerald <AU00015287>
著者標目 Bonoma, Thomas V. <AU00047740>
分類標目 LCC:HF5415
分類標目 DC:658.8