関西学院大学図書館

An evaluation of continuous consumer panels : as a source of marketing information

Harper W. Boyd, Jr., and Ralph L. Westfall. -- University Microfilms International, c1960. -- (Marketing research techniques series ; 4). <BY03798963>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.1:894r:28 0096821335 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:894r:28
資料ID 0096821335
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 An evaluation of continuous consumer panels : as a source of marketing information / Harper W. Boyd, Jr., and Ralph L. Westfall
出版事項 Ann Arbor : University Microfilms International , c1960
形態 20 p. ; 19 cm
シリーズ名等 Marketing research techniques series <BY02005886> 4//a
注記 Facsim. of: [Chicago?] : American Marketing Association, c1960
NCID BA13104035
本文言語 英語
著者標目 *Boyd, Harper W. <AU00102627>
著者標目 Westfall, Ralph L. <AU00107195>