関西学院大学図書館

Marketing definitions : a glossary of marketing terms

compiled by Committe on Definitions of the American Marketing Association ; chairman, Ralph S. Alexander. -- University Microfilms Internatifonal, c1960. <BY03799076>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.1:894r:82 0096821905 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:894r:82
資料ID 0096821905
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing definitions : a glossary of marketing terms / compiled by Committe on Definitions of the American Marketing Association ; chairman, Ralph S. Alexander
出版事項 Ann Arbor, MI : University Microfilms Internatifonal , c1960
形態 23 p. ; 26 cm
注記 Facsim. of: Chicago : American Marketing Association, c1960
NCID BA13085065
本文言語 英語
著者標目 American Marketing Association. Committee on Definitions <>
著者標目 Alexander, Ralph S. <AU00213123>
分類標目 LCC:hf5414
件名標目等 Marketing -- Terminology