関西学院大学図書館

Changing values and social trends : how do organisations react? : proceedings of a conference

presented jointly by The Market Research Society and the American Marketing Association. -- University Microfilms International, [1974?]. <BY03798968>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.1:894r:18 0096821236 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:894r:18
資料ID 0096821236
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Changing values and social trends : how do organisations react? : proceedings of a conference / presented jointly by The Market Research Society and the American Marketing Association
出版事項 Ann Arbor, MI : University Microfilms International , [1974?]
形態 218 p. : ill. ; 23 cm
注記 "June, 1974, Oxford, England"
注記 Facsim. of: [Chicago?] : American Marketing Association, [1974?]
NCID BA13084561
本文言語 英語
著者標目 Marketing Research Society <>
著者標目 American Marketing Association <AU00054261>