関西学院大学図書館

Improving inner-city marketing

Edited by Alan R. Andreasen. -- University Microfilms International, c1972. <BY03798977>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.1:894r:32 0096821376 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:894r:32
資料ID 0096821376
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Improving inner-city marketing / Edited by Alan R. Andreasen
出版事項 Ann Arbor, MI : University Microfilms International , c1972
形態 viii, 278 p : ill. ; 23 cm
注記 Revision of papers prepared for a conference sponsored by American Marketing Association and held at Buffalo, June 1970
注記 Bibliography: p. 263-273
注記 Facsim. of: Chicago : American Marketing Association, c1972
NCID BA13066311
本文言語 英語
著者標目 Andreasen, Alan R., 1934- <AU00060100>
著者標目 American Marketing Association <AU00054261>
分類標目 LCC:HF5415.1
分類標目 DC:381/.0973
件名標目等 Marketing -- United States -- Congresses
件名標目等 Small business -- Congresses
件名標目等 Consumers -- United States -- Congresses