関西学院大学図書館

Consumer decision processes : marketing and advertising implications

Francesco M. Nicosia. -- Prentice-Hall, c1966. -- (Prentice-Hall international series in management)(Prentice-Hall behavioral sciences in business series). <BY00209717>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:886 0094888658 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:886
資料ID 0094888658
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Consumer decision processes : marketing and advertising implications / Francesco M. Nicosia
出版事項 Englewood Cliffs : Prentice-Hall , c1966
形態 xx, 284 p : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Prentice-Hall international series in management <BY02000097>//a
シリーズ名等 Prentice-Hall behavioral sciences in business series <BY03042890>//a
注記 "A project of the Consumer behavior program, School of Business Administration and Survey Research Center, University of California at Berkeley."
注記 Bibliography: p. 247-272
注記 Includes index
NCID BA13031995
本文言語 英語
著者標目 *Nicosia, Francesco M., 1927- <AU00213464>
著者標目 University of California, Berkeley. School of Business Administration <AU00213465>
著者標目 California. University. Survey Research Center <>
分類標目 LCC:HF5415.3
分類標目 DC:658.83
件名標目等 Consumer behavior
件名標目等 Consumption (Economics)