関西学院大学図書館

Creative product development : a marketing approach to new product innovation and revitalisation

Bryan Andrews. -- Longman, 1975. -- (Professional perspectives in marketing). <BY00040640>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.28:304 0000696815 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.28:304
資料ID 0000696815
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Creative product development : a marketing approach to new product innovation and revitalisation / Bryan Andrews
出版事項 London ; New York : Longman , 1975
形態 281 p. : ill. ; 21 cm
シリーズ名等 Professional perspectives in marketing <BY02010667>//a
巻号情報
ISBN 0582450438
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA13003887
本文言語 英語
著者標目 *Andrews, Bryan F. <AU00119850>
分類標目 LCC:HF5415.15
分類標目 DC:658.5/75
件名標目等 Product management
件名標目等 New products
件名標目等 Marketing