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A "brand" new language : commercial influences in literature and culture

Monroe Friedman. -- Greenwood Press, 1991. -- (Contributions to the study of popular culture ; no. 26). <BY00037722>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原B1図書 422:109 0000718544 0件
0002 三田4F図書 422:109 0029287851 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原B1図書
請求記号 422:109
資料ID 0000718544
状態
返却予定日
予約 0件
No. 0002
巻号
配架場所 三田4F図書
請求記号 422:109
資料ID 0029287851
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 A "brand" new language : commercial influences in literature and culture / Monroe Friedman
出版事項 New York : Greenwood Press , 1991
形態 xv, 183 p. ; 22 cm
シリーズ名等 Contributions to the study of popular culture <BY02002678> no. 26//a
巻号情報
ISBN 0313261695
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA12301449
本文言語 英語
著者標目 *Friedman, Monroe <AU00115768>
分類標目 LCC:PE1583
分類標目 DC20:422
件名標目等 English language -- Etymology -- Names
件名標目等 United States -- Popular culture -- History -- 20th century
件名標目等 Great Britain -- Popular culture -- History -- 20th century
件名標目等 Brand name products in literature
件名標目等 Business names in literature