関西学院大学図書館

Adoption of new food products : an investigation into the existence and the characteristics of food innovators

by H.P. Kleyngeld. -- Tilburg University Press, 1974. -- (Tilburg studies on economics ; 12). <BY00349135>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 330.8:107:12 0096145073 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 330.8:107:12
資料ID 0096145073
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Adoption of new food products : an investigation into the existence and the characteristics of food innovators / by H.P. Kleyngeld
出版事項 Tilburg : Tilburg University Press , 1974
形態 vii, 133 p. ; 23 cm
シリーズ名等 Tilburg studies on economics <BY02005076> 12//a
巻号情報
ISBN 9023729250
注記 Bibliography: p. 127-130
注記 Includes index
NCID BA12188109
本文言語 英語
著者標目 *Kleyngeld, H. P. <>
分類標目 LCC:HF5415.3
分類標目 DC:658.5/75
件名標目等 Consumers
件名標目等 Marketing
件名標目等 New products
件名標目等 Food industry and trade