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Service quality : multidisciplinary and multinational perspectives

edited by Stephen W. Brown ... [et al.]. -- Lexington Books, c1991. -- (Issues in organization and management series). <BY00036732>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.22:924:17 0000515809 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.22:924:17
資料ID 0000515809
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Service quality : multidisciplinary and multinational perspectives / edited by Stephen W. Brown ... [et al.]
出版事項 Lexington, Mass. : Lexington Books , c1991
形態 xviii, 350 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Issues in organization and management series <BY02000961>//a
巻号情報
ISBN 0669211524
注記 Includes bibliographical references and index
注記 "This volume represents the cooperative efforts of the Service Research Center at the University of Karlstad (Sweden) and the First Interstate Center for Services Marketing at Arizona State University (United States)."
NCID BA12006846
本文言語 英語
著者標目 Brown, Stephen Walter, 1943- <AU00015624>
分類標目 LCC:HD9980.5
分類標目 DC20:658.5/62
件名標目等 Service industries -- Quality control -- Congresses