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Hearing the voice of the market : competitive advantage through creative use of market information

Vincent P. Barabba and Gerald Zaltman. -- Harvard Business School Press, c1991. <BY00036028>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.23:750 0000696914 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.23:750
資料ID 0000696914
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Hearing the voice of the market : competitive advantage through creative use of market information / Vincent P. Barabba and Gerald Zaltman
出版事項 Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c1991
形態 xiv, 294 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0875842410
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA11760327
本文言語 英語
著者標目 *Barabba, Vincent P., 1934- <AU00006555>
著者標目 Zaltman, Gerald <AU00015287>
分類標目 LCC:HD30.23
分類標目 DC20:658.8/02
件名標目等 Decision-making
件名標目等 Industrial management
件名標目等 Marketing research
件名標目等 Competition