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Social communication in advertising : persons, products & images of well-being

William Leiss, Stephen Kline, Sut Jhally. -- : us, : cn. -- 2nd ed., rev. and enl. -- Routledge. <BY00035931>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.3:741 0029633559 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.3:741
資料ID 0029633559
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Social communication in advertising : persons, products & images of well-being / William Leiss, Stephen Kline, Sut Jhally
版次 2nd ed., rev. and enl
出版事項 New York : Routledge
出版事項 Scarborough, Ont. : Nelson Canada, c1990
形態 vii, 426 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : us
ISBN 0415903548
巻号情報
巻次等 : cn
ISBN 0176034919
注記 Bibliography: p. 405-417
注記 Includes index
NCID BA11729440
本文言語 英語
著者標目 *Leiss, William, 1939- <AU00027415>
著者標目 Kline, Stephen <AU00112406>
著者標目 Jhally, Sut <AU00023855>
分類標目 LCC:HF5827
分類標目 DC19:659.1/042
分類標目 NDC7:674
件名標目等 Advertising -- Social aspects