関西学院大学図書館

Educational values and cognitive instruction : implications for reform

edited by Lorna Idol, Beau Fly Jones. -- L. Erlbaum Associates, 1991. <BY00035476>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 371.1:175 0000555219 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 371.1:175
資料ID 0000555219
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Educational values and cognitive instruction : implications for reform / edited by Lorna Idol, Beau Fly Jones
出版事項 Hillsdale, N.J. : L. Erlbaum Associates , 1991
形態 ix, 470 p. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0805803645
注記 "North Central Regional Educational Laboratory."
注記 Companion volume to Dimensions of thinking and cognitive instruction
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA11606906
本文言語 英語
著者標目 Idol, Lorna <AU00107945>
著者標目 Jones, Beau Fly <AU00107943>
著者標目 North Central Regional Educational Laboratory (U.S.) <>
分類標目 LCC:LB1590.3
分類標目 DC20:371.1/02
件名標目等 Thought and thinking -- Study and teaching
件名標目等 Teaching
件名標目等 Critical thinking