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The theory of advertising

Walter Dill Scott. -- alk. paper. -- Garland Pub., 1985. -- (The History of advertising : 40 major books in facsimile). <BY00138150>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 alk. paper 上ケ原BM図書 380.3:436:36 0096524137 0件
No. 0001
巻号 alk. paper
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.3:436:36
資料ID 0096524137
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The theory of advertising / Walter Dill Scott
出版事項 New York : Garland Pub. , 1985
形態 xii, 240 p. : ill. ; 19 cm
シリーズ名等 The History of advertising : 40 major books in facsimile <BY03118693>//a
巻号情報
巻次等 alk. paper
ISBN 0824067304
注記 Reprint. Originally published: Boston : Small, Maynard, 1903
注記 Includes index
NCID BA11565853
本文言語 英語
著者標目 *Scott, Walter Dill, 1869-1955 <AU00060502>
分類標目 LCC:HF5822
分類標目 DC19:659.1/019
件名標目等 Advertising -- Psychological aspects