関西学院大学図書館

Marketing and advertising regulation : the Federal Trade Commission in the 1990s

edited by Patrick E. Murphy and William L. Wilkie. -- : pbk. -- University of Notre Dame, c1990. <BY00035004>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 337:541 0000749788 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 337:541
資料ID 0000749788
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing and advertising regulation : the Federal Trade Commission in the 1990s / edited by Patrick E. Murphy and William L. Wilkie
出版事項 Notre Dame : University of Notre Dame , c1990
形態 xix, 469 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0268013829
巻号情報
ISBN 0268013837
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA11473631
本文言語 英語
著者標目 Murphy, Patrick E., 1948- <AU00069173>
著者標目 Wilkie, William L. <AU00017065>
分類標目 LCC:KF1611
分類標目 DC20:353.0082/6
件名標目等 United States. Federal Trade Commission -- Congresses
件名標目等 Trade regulation -- United States -- Congresses