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The Interface of marketing and strategy

edited by George Day, Barton Weitz, Robin Wensley. -- JAI Press, c1990. -- (Strategic management policy and planning ; v. 4). <BY00032907>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 商学部研究資料室 380.1:1622 0000508390 0件
No. 0001
巻号
配架場所 商学部研究資料室
請求記号 380.1:1622
資料ID 0000508390
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The Interface of marketing and strategy / edited by George Day, Barton Weitz, Robin Wensley
出版事項 Greenwich, Conn. : JAI Press , c1990
形態 xxi, 453 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Strategic management policy and planning <BY02006425> v. 4//a
巻号情報
ISBN 0892328096
注記 Includes bibliographical references
NCID BA10926898
本文言語 英語
著者標目 Day, George S. <AU00008469>
著者標目 Weitz, Barton A., 1941- <AU00094335>
著者標目 Wensley, Robin, 1944- <AU00094338>
分類標目 LCC:HF5415.135
分類標目 DC20:658.8/02
件名標目等 Marketing -- Decision making
件名標目等 Marketing -- Management