関西学院大学図書館

Young children continue to reinvent arithmetic--2nd grade : implications of Piaget's theory

Constance Kamii with Linda Leslie Joseph. -- : hard. -- Teachers College Press, c1989. -- (Early childhood education series). <BY04131767>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : hard 聖和3F図書 372.1:Ka-68 6771135784 0件
No. 0001
巻号 : hard
配架場所 聖和3F図書
請求記号 372.1:Ka-68
資料ID 6771135784
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Young children continue to reinvent arithmetic--2nd grade : implications of Piaget's theory / Constance Kamii with Linda Leslie Joseph
出版事項 New York : Teachers College Press , c1989
形態 xii, 205 p. : ill. ; 23 cm
シリーズ名等 Early childhood education series <BY02001405>//a
巻号情報
巻次等 : hard
ISBN 0807729582
巻号情報
ISBN 0807729574
注記 Bibliography: p. 191-193
注記 Includes index
NCID BA10778065
本文言語 英語
著者標目 *Kamii, Constance <AU00243935>
著者標目 Joseph, Linda Leslie <AU00456904>
分類標目 LCC:QA135.5
分類標目 DC20:372.7
件名標目等 Arithmetic -- Study and teaching (Elementary)
件名標目等 Number concept -- Study and teaching (Elementary)
件名標目等 Piaget, Jean, 1896-