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Direct marketing, direct selling, and the mature consumer : a research study

James R. Lumpkin, Marjorie J. Caballero, and Lawrence B. Chonko. -- Quorum Books, 1989. <BY00030585>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:1596 0000432500 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:1596
資料ID 0000432500
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Direct marketing, direct selling, and the mature consumer : a research study / James R. Lumpkin, Marjorie J. Caballero, and Lawrence B. Chonko
出版事項 New York : Quorum Books , 1989
形態 xviii, 222 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 089930298X
注記 Includes bibliographical references
NCID BA10396240
本文言語 英語
著者標目 *Lumpkin, James R. <AU00102568>
著者標目 Caballero, Marjorie J. <AU00102569>
著者標目 Chonko, Lawrence B. <AU00102571>
分類標目 LCC:HF5415.126
分類標目 DC19:658.8/348
件名標目等 Direct marketing
件名標目等 Direct selling
件名標目等 Aged as consumers