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Service management and marketing : managing the moments of truth in service competition

Christian Grönroos. -- Lexington Books, c1990. -- (Issues in organization and management series). <BY00029946>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.22:924:15 0000865675 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.22:924:15
資料ID 0000865675
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Service management and marketing : managing the moments of truth in service competition / Christian Grönroos
出版事項 Lexington, Mass. : Lexington Books , c1990
形態 xxii, 298 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Issues in organization and management series <BY02000961>//a
巻号情報
ISBN 0669200352
注記 Bibliography: p. [277]-291
NCID BA10267805
本文言語 英語
著者標目 *Grönroos, Christian, 1947- <AU00038707>
分類標目 LCC:HD9980.5
分類標目 DC20:658.8
件名標目等 Service industries -- Marketing
件名標目等 Customer service