関西学院大学図書館

Teacher and student perceptions : implications for learning

edited by John M. Levine and Margaret C. Wang. -- L. Erlbaum Associates, 1983. <BY00212812>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~2件(全2件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 371.3:157 0095707378 0件
0002 聖和3F図書 371.3:157 6771107239 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 371.3:157
資料ID 0095707378
状態
返却予定日
予約 0件
No. 0002
巻号
配架場所 聖和3F図書
請求記号 371.3:157
資料ID 6771107239
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Teacher and student perceptions : implications for learning / edited by John M. Levine and Margaret C. Wang
出版事項 Hillsdale, N.J. : L. Erlbaum Associates , 1983
形態 x, 413 p. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0898592062
注記 Based on material originally presented at a research conference held at the Learning Research and Development Center, University of Pittsburgh
注記 Includes bibliographies and indexes
NCID BA10235343
本文言語 英語
著者標目 Levine, John M. <AU00100839>
著者標目 Wang, Margaret C. <AU00222746>
分類標目 LCC:LB1033
分類標目 DC19:371.1/02
分類標目 教育学.教育思想 NDC8:371.4
件名標目等 Teacher-student relationships -- Congresses
件名標目等 Motivation in education -- Congresses
件名標目等 Academic achievement -- Congresses
件名標目等 Prediction of scholastic success -- Congresses