関西学院大学図書館

Consumption, identity, and style : marketing, meanings, and the packaging of pleasure

edited by Alan Tomlinson. -- : hard, : pbk. -- Routledge, 1990. <BY00028866>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:1749 0000650341 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:1749
資料ID 0000650341
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Consumption, identity, and style : marketing, meanings, and the packaging of pleasure / edited by Alan Tomlinson
出版事項 London ; New York : Routledge , 1990
形態 xi, 244 p. : ill. ; 22 cm
巻号情報
巻次等 : hard
ISBN 0415011507
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0415011515
注記 "A COMEDIA book."
注記 Includes bibliographies and index
NCID BA10057212
本文言語 英語
著者標目 Tomlinson, Alan <AU00004036>
分類標目 LCC:HF5415.32
分類標目 DC20:658.8
件名標目等 Consumers
件名標目等 Marketing