関西学院大学図書館

Making sense of television : the psychology of audience interpretation

Sonia M. Livingstone. -- : hard, : pbk. -- 1st ed. -- Pergamon Press, 1990. -- (International series in experimental social psychology ; v. 18). <BY00028644>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 301.15:517:18m 0000331728 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 301.15:517:18m
資料ID 0000331728
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Making sense of television : the psychology of audience interpretation / Sonia M. Livingstone
版次 1st ed
出版事項 Oxford ; Tokyo : Pergamon Press , 1990
形態 viii, 217 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 International series in experimental social psychology <BY02002079> v. 18//a
巻号情報
巻次等 : hard
ISBN 0080367607
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0080367593
注記 Bibliography: p. 199-209
注記 Includes indexes
NCID BA10006721
本文言語 英語
著者標目 *Livingstone, Sonia M. <AU00098897>
分類標目 LCC:PN1992.6
分類標目 DC20:302.23/45
分類標目 社会学 NDC8:361.45
件名標目等 Television audiences -- Psychological aspects
件名標目等 Television -- Social aspects
件名標目等 Social psychology