関西学院大学図書館

Customer-driven marketing : lessons from entrepreneurial technology companies

edited by Raymond W. Smilor. -- Lexington Books, c1989. <BY04067287>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2309 0029610318 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2309
資料ID 0029610318
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Customer-driven marketing : lessons from entrepreneurial technology companies / edited by Raymond W. Smilor
出版事項 Lexington, Mass. : Lexington Books , c1989
形態 xxi, 190 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0669211281
注記 Includes bibliographies and index
NCID BA10001375
本文言語 英語
著者標目 Smilor, Raymond W. <AU00241803>
分類標目 LCC:HC79.H53
分類標目 DC19:620/.0068/8
件名標目等 High technology -- Marketing
件名標目等 Technological innovations -- Marketing