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Marketing challenges : cases and exercises

[edited by] Christopher H. Lovelock, Charles B. Weinberg . Optional personal computer software / John D. Claxton, Charles B. Weinberg. -- 2nd ed. -- McGraw-Hill, c1989. -- (McGraw-Hill series in marketing). <BY00026923>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:2465 0001399567 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:2465
資料ID 0001399567
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing challenges : cases and exercises / [edited by] Christopher H. Lovelock, Charles B. Weinberg . Optional personal computer software / John D. Claxton, Charles B. Weinberg
版次 2nd ed
出版事項 New York : McGraw-Hill , c1989
形態 xl, 671 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 McGraw-Hill series in marketing <BY02003320>//a
巻号情報
ISBN 0070387893
注記 Includes bibliographical references
NCID BA08016267
本文言語 英語
著者標目 Lovelock, Christopher H. <AU00079177>
著者標目 Weinberg, Charles B. <AU00090150>
著者標目 Claxton, John D. <AU00096723>
分類標目 LCC:HF5415
分類標目 DC19:658.8
件名標目等 Marketing -- Case studies
件名標目等 Marketing -- Problems, exercises, etc