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Morality and the market : consumer pressure for corporate accountability

N. Craig Smith. -- Routledge, 1990. -- (Consumer research and policy series). <BY00026421>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.22:1081:120 0000420521 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.22:1081:120
資料ID 0000420521
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Morality and the market : consumer pressure for corporate accountability / N. Craig Smith
出版事項 London ; New York : Routledge , 1990
形態 x, 351 p. ; 23 cm
シリーズ名等 Consumer research and policy series <BY02007964>//a
巻号情報
ISBN 0415004373
注記 Includes index
NCID BA07894396
本文言語 英語
著者標目 *Smith, N. Craig, 1958- <AU00095740>
分類標目 LCC:HF5415.32
分類標目 DC20:381.3/2
件名標目等 Consumer behavior
件名標目等 Consumer satisfaction
件名標目等 Boycott
件名標目等 Pressure groups
件名標目等 Industry -- Social aspects