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Advertising in America : the consumer view

[by] Raymond A. Bauer and Stephen A. Greyser ; in collaboration with Donald L. Kanter and William M. Weilbacher ; with the assistance of Alice E. Courtney and Christopher Gale. -- Division of Research, Graduate School of Business Administration, Harvard University, 1968. <BY00202221>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.3:156.2 0093560852 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.3:156.2
資料ID 0093560852
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Advertising in America : the consumer view / [by] Raymond A. Bauer and Stephen A. Greyser ; in collaboration with Donald L. Kanter and William M. Weilbacher ; with the assistance of Alice E. Courtney and Christopher Gale
出版事項 Boston : Division of Research, Graduate School of Business Administration, Harvard University , 1968
形態 xxvi, 473 p. ; 21 cm
注記 "A report and interpretation of the American Association of Advertising Agencies' study on the consumer judgment of advertising."
注記 Bibliographical footnotes
NCID BA07738266
本文言語 英語
著者標目 *Bauer, Raymond Augustine, 1916- <AU00033125>
著者標目 Greyser, Stephen A. <AU00213388> joint author
著者標目 Kanter, Donald L. <AU00241941>
著者標目 Weilbacher, William M. <AU00201568>
著者標目 American Association of Advertising Agencies <AU00241940>
著者標目 Harvard University. Graduate School of Business Administration. Division of Research <AU00042582>
著者標目 Courtney, Alice E. <>
著者標目 Gale, Christopher <AU00047881>
分類標目 LCC:HF5822
分類標目 DC:659.1/01/9
件名標目等 Advertising -- Psychological aspects
件名標目等 Consumers -- United States