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Advertising at the crossroads

Max A. Geller. -- Garland, 1985. -- (The History of advertising : 40 major books in facsimile). <BY00138139>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.3:436:18 0096524020 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.3:436:18
資料ID 0096524020
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Advertising at the crossroads / Max A. Geller
出版事項 New York : Garland , 1985
形態 xi, 335 p. ; 23 cm
シリーズ名等 The History of advertising : 40 major books in facsimile <BY03118693>//a
注記 Reprint. Originally published: New York : Ronald Press, 1952
注記 Revision of thesis (Ph. D.)--New York University, 1951
注記 Bibliography: p. 305-316
注記 Includes indexes
NCID BA07613023
本文言語 英語
著者標目 *Geller, Max A. <AU00241939>
分類標目 LCC:HF5813.U6
分類標目 DC19:338.4/76591/0973
件名標目等 Advertising -- United States
件名標目等 Advertising -- United States -- Self-regulation