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Economics of advertising

Roland S. Vaile. -- Garland Pub., 1985. -- (The History of advertising : 40 major books in facsimile). <BY00138152>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.3:436:39 0096524152 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.3:436:39
資料ID 0096524152
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Economics of advertising / Roland S. Vaile
出版事項 New York : Garland Pub. , 1985
形態 xi, 183 p. : ill. ; 23 cm
シリーズ名等 The History of advertising : 40 major books in facsimile <BY03118693>//a
巻号情報
ISBN 082406741X
注記 Reprint. Originally published: New York : Ronald Press Co., c1927
注記 Includes index
NCID BA07612701
本文言語 英語
著者標目 *Vaile, Roland S. (Roland Snow), 1889- <AU00241937>
分類標目 LCC:HF5827
分類標目 DC19:338.4/36591
件名標目等 Advertising -- Economic aspects