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The consumer looks at advertising

Paul T. Cherington. -- Garland Pub., 1985, c1928. -- (The History of advertising : 40 major books in facsimile). <BY00138131>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.3:436:8 0096523949 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.3:436:8
資料ID 0096523949
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The consumer looks at advertising / Paul T. Cherington
出版事項 New York : Garland Pub. , 1985, c1928
形態 xiv, 196 p. ; 19 cm
シリーズ名等 The History of advertising : 40 major books in facsimile <BY03118693>//a
注記 Reprint. Originally published: New York : Harper & Bros., 1928
注記 Includes index
NCID BA07609525
本文言語 英語
著者標目 *Cherington, Paul Terry, 1876- <AU00241866>
分類標目 LCC:HF5821
分類標目 DC19:659.1
件名標目等 Advertising