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A comparative study of media exposure models

Jean-Louis Chandon. -- Garland Pub., 1986, c1985. -- (The History of advertising : 40 major books in facsimile). <BY00139658>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.3:436:7 0096664297 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.3:436:7
資料ID 0096664297
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 A comparative study of media exposure models / Jean-Louis Chandon
出版事項 New York : Garland Pub. , 1986, c1985
形態 xiii, 631 p. : ill. ; 26 cm
シリーズ名等 The History of advertising : 40 major books in facsimile <BY03118693>//a
注記 Originally presented as the author's thesis (Ph.D.--Northwestern University, 1976)
注記 Bibliography: p. 619-631
NCID BA07609252
本文言語 英語
著者標目 *Chandon, Jean-Louis <AU00241932>
分類標目 LCC:HF5826.5
分類標目 DC19:659.13/0724
件名標目等 Advertising media planning -- Mathematical models
件名標目等 Advertising media planning -- Data processing