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Outdoor advertising

Hugh E. Agnew. -- Garland, 1985. -- (The History of advertising : 40 major books in facsimile). <BY00138130>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.3:436:3 0096523931 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.3:436:3
資料ID 0096523931
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Outdoor advertising / Hugh E. Agnew
出版事項 New York : Garland , 1985
形態 xiv, 310 p., [1] folded leaf of plates : ill. ; 23 cm
シリーズ名等 The History of advertising : 40 major books in facsimile <BY03118693>//a
注記 Reprint. Originally published: New York : McGraw-Hill, 1938
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA07606538
本文言語 英語
著者標目 *Agnew, Hugh E. <AU00213487>
分類標目 LCC:HF5843
分類標目 DC19:659.13/42
件名標目等 Advertising, Outdoor