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Communication and control processes in the delivery of service quality

by Valarie A. Zeithaml, Leonard L. Berry and A. Parasuraman. -- Marketing Science Institute, c1987. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 87-100). <BY00214860>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:1261 0097328264 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:1261
資料ID 0097328264
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Communication and control processes in the delivery of service quality / by Valarie A. Zeithaml, Leonard L. Berry and A. Parasuraman
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1987
形態 v, 31 p. : ill. ; 28 cm
シリーズ名等 Report / Marketing Science Institute <BY02007628> no. 87-100//a
注記 Includes bibliographical references
注記 On cover: Research program. Working paper
注記 "June 1987"
NCID BA07571932
本文言語 英語
著者標目 *Zeithaml, Valarie A. <AU00092410>
著者標目 Berry, Leonard L., 1942- <AU00076791>
著者標目 Parasuraman, A. <AU00033823>
著者標目 Marketing Science Institute <AU00075889>