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The relationship between advertising and promotion in brand strategy

by Roger A. Strang ; with contributions by Robert M. Prentice and Alden G. Clayton. -- Marketing Science Institute, c1975. -- (Report (Marketing Science Institute) ; no. 75-119). <BY00024045>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 商学部研究資料室 380.1:2132:1975 0001080100 0件
No. 0001
巻号
配架場所 商学部研究資料室
請求記号 380.1:2132:1975
資料ID 0001080100
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The relationship between advertising and promotion in brand strategy / by Roger A. Strang ; with contributions by Robert M. Prentice and Alden G. Clayton
出版事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1975
形態 ix, 138 p. : ill. ; 28 cm
シリーズ名等 Report (Marketing Science Institute) <BY02007628> no. 75-119//a
注記 Bibliography: p. 134-136
注記 "October 1975"
NCID BA07492916
本文言語 英語
著者標目 *Strang, Roger A. <AU00091464>
著者標目 Prentice, Robert M. <AU00091465>
著者標目 Clayton, Alden G. <AU00091468>