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Strategy in advertising : matching media and messages to markets and motivation

Leo Bogart. -- 2nd ed.. -- NTC Business Books, c1984. <BY00023074>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.3:142(2) 0000150441 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.3:142(2)
資料ID 0000150441
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Strategy in advertising : matching media and messages to markets and motivation / Leo Bogart
版次 2nd ed.
出版事項 Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books , c1984
形態 xiii, 406 p. ; 24 cm
注記 Includes bibliographies and index
NCID BA07331098
本文言語 英語
著者標目 *Bogart, Leo <AU00014627>
分類標目 LCC:HF5821
分類標目 DC19:659.1/11
件名標目等 Advertising