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Motivation in advertising : motives that make people buy

Pierre Martineau. -- McGraw-Hill, 1957. -- (McGraw-Hill series in marketing and advertising). <BY00202422>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.3:173 0092797521 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.3:173
資料ID 0092797521
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Motivation in advertising : motives that make people buy / Pierre Martineau
出版事項 New York : McGraw-Hill , 1957
形態 210 p : illus ; 24 cm
シリーズ名等 McGraw-Hill series in marketing and advertising <BY03042639>//a
NCID BA07206427
本文言語 英語
著者標目 *Martineau, Pierre, 1905-1964 <AU00241931>
分類標目 LCC:HF5822
分類標目 DC:659.10115
件名標目等 Advertising -- Psychological aspects