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Research for marketing decisions

Paul E. Green, Donald S. Tull, Gerald Albaum. -- 5th ed. -- Prentice Hall, c1988. -- (The Prentice-Hall series in marketing). <BY00021157>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.1:260(2) 0097361653 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.1:260(2)
資料ID 0097361653
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Research for marketing decisions / Paul E. Green, Donald S. Tull, Gerald Albaum
版次 5th ed
出版事項 Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall , c1988
形態 xii, 784 p. : ill. ; 25 cm
シリーズ名等 The Prentice-Hall series in marketing <BY02001238>//a
巻号情報
ISBN 0137741758
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA07006803
本文言語 英語
著者標目 *Green Paul E. <AU00092451>
著者標目 Tull, Donald S. <AU00063006>
著者標目 Albaum, Gerald S. <AU00092452>
分類標目 LCC:HF5415.2
分類標目 DC19:658.8/3
件名標目等 Marketing research