関西学院大学図書館

Teachers as curriculum planners : narratives of experience

F. Michael Connelly, D. Jean Clandinin ; foreword by Elliot Eisner. -- : pbk.. -- Teachers College Press, Teachers College, Columbia University. <BY00351330>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 375:148 0002745008 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 375:148
資料ID 0002745008
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Teachers as curriculum planners : narratives of experience / F. Michael Connelly, D. Jean Clandinin ; foreword by Elliot Eisner
出版事項 New York, NY : Teachers College Press, Teachers College, Columbia University
出版事項 Toronto, Ont. : OISE Press, Ontario Institute for Studies in Education , c1988
形態 xvi, 231 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : pbk.
ISBN 080772906X
巻号情報
ISBN 0807729078
注記 Bibliography: p. 215-220
注記 Includes index
NCID BA06742756
本文言語 英語
著者標目 *Connelly, F. Michael <AU00081176>
著者標目 Clandinin, D. Jean <AU00070314>
分類標目 LCC:LB2806.15
分類標目 DC19:375/.001
件名標目等 Curriculum planning
件名標目等 Teacher participation in curriculum planning