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Advertising, concepts and strategies

Harold W. Berkman, Christopher Gilson ; consulting editor, M. Joseph Sirgy. -- 2nd ed.. -- Random House Business Division, c1987. <BY00018931>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.3:477 0000041061 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.3:477
資料ID 0000041061
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Advertising, concepts and strategies / Harold W. Berkman, Christopher Gilson ; consulting editor, M. Joseph Sirgy
版次 2nd ed.
出版事項 New York : Random House Business Division , c1987
形態 xxiv, 614 p. : ill. ; 26 cm.
巻号情報
ISBN 0394361652
注記 Gilson's name appears first on the 1st ed
注記 Includes indexes
NCID BA06601856
著者標目 *Berkman, Harold W. <AU00005034>
著者標目 Gilson, Christopher C. <AU00005035>
分類標目 LCC:HF5823
分類標目 DC19:659.1/11
件名標目等 Advertising
件名標目等 Marketing
件名標目等 Commercial art