関西学院大学図書館

Cognitive development from childhood to adolescence : a constructivist perspective

Irving E. Sigel, Rodney R. Cocking. -- Holt, Rinehart and Winston, c1977. -- (Principles of educational psychology series). <BY04031155>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 聖和1F図書 130:Si-1 6771200216 0件
No. 0001
巻号
配架場所 聖和1F図書
請求記号 130:Si-1
資料ID 6771200216
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Cognitive development from childhood to adolescence : a constructivist perspective / Irving E. Sigel, Rodney R. Cocking
出版事項 New York : Holt, Rinehart and Winston , c1977
形態 xi, 256 p. : ill. ; 21 cm
シリーズ名等 Principles of educational psychology series <BY04031156>//a
巻号情報
ISBN 003015636X
注記 Bibliography: p. [235]-246
注記 Includes index
NCID BA0497059X
本文言語 英語
著者標目 *Sigel, Irving E., 1921- <AU00037790>
著者標目 Cocking, Rodney R. <AU00040100> joint author
分類標目 LCC:BF723.C5
分類標目 DC:155.4/13
件名標目等 Cognition in children