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Nonverbal communication in advertising

edited by Sidney Hecker, David W. Stewart. -- Lexington Books, c1988. <BY00012925>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 380.3:490 0000153510 0件
0002 上ケ原BM図書 380.3:490 0029610409 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.3:490
資料ID 0000153510
状態
返却予定日
予約 0件
No. 0002
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.3:490
資料ID 0029610409
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Nonverbal communication in advertising / edited by Sidney Hecker, David W. Stewart
出版事項 Lexington, Mass. : Lexington Books , c1988
形態 viii, 296 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0669141720
注記 Papers from a conference held in New York in May 1986 and jointly by the Division of Consumer Psychology, American Psychological Association, the Marketing Science Institute, and Young and Rubicam
注記 Bibliography: p. [265]-290
NCID BA0404573X
本文言語 英語
著者標目 Hecker, Sidney <AU00068295>
著者標目 Stewart, David W. <AU00023943>
著者標目 American Psychological Association. Division of Consumer Psychology <AU00078828>
著者標目 Marketing Science Institute <AU00075889>
著者標目 Young and Rubicam <>
分類標目 LCC:HF5822
分類標目 DC19:659.1/01/9
件名標目等 Advertising -- Psychological aspects
件名標目等 Nonverbal communication (Psychology)