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Quantitative theories in advertising

Ambar G. Rao. -- Wiley, c1970. -- (Operations Research Society of America. Publications in operations research ; no. 21). <BY00131808>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.3:414 0096007059 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.3:414
資料ID 0096007059
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Quantitative theories in advertising / Ambar G. Rao
出版事項 New York : Wiley , c1970
形態 x, 103 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Operations Research Society of America. Publications in operations research <BY02004324> no. 21//a
注記 A revision of the author's thesis, University of Pennsylvania
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA0384076X
本文言語 英語
著者標目 *Rao, Ambar G. <AU00241924>
分類標目 LCC:HF5827
分類標目 DC:659.1/01/84
件名標目等 Advertising -- Mathematical models