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Advertising principles

Daniel Starch. -- Arno Press, 1978, [c1927]. -- (A Century of marketing). <BY00208504>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.1:865:29 0094791134 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:865:29
資料ID 0094791134
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Advertising principles / Daniel Starch
出版事項 New York : Arno Press , 1978, [c1927]
形態 xiv, 593 p. : ill. ; 21 cm
シリーズ名等 A Century of marketing <BY02004934>//a
巻号情報
ISBN 0405111738
注記 Reprint of the ed. published by A.W. Shaw, Chicago, which was an abridgement of the author's Principles of advertising
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA03785548
本文言語 英語
著者標目 *Starch, Daniel <AU00213445>
統一書名標目 :Principles of advertising <>
分類標目 LCC:HF5821
分類標目 DC:659.1
件名標目等 Advertising