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The psychology of advertising

Walter Dill Scott. -- Arno Press, 1978 [c1910]. -- (A Century of marketing). <BY00208502>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原館外書庫図書 380.1:865:27 0094791118 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原館外書庫図書
請求記号 380.1:865:27
資料ID 0094791118
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The psychology of advertising / Walter Dill Scott
出版事項 New York : Arno Press , 1978 [c1910]
形態 280 p. : ill. ; 21 cm
シリーズ名等 A Century of marketing <BY02004934>//a
巻号情報
ISBN 0405111711
注記 Reprint of the 5th ed. published in 1913 by Small, Maynard & Co., Boston
注記 Bibliography: p. 247-271
注記 Includes index
NCID BA03785355
本文言語 英語
著者標目 *Scott, Walter Dill, 1869-1955 <AU00060502>
分類標目 LCC:HF5822
分類標目 DC:659.1/01/9
件名標目等 Advertising -- Psychological aspects